Babysalmesang og salmesang for dagplejebørn i Vester Bjerregrav Kirke forår 2019

Er du mor, far eller bedsteforældre til en baby, er I hermed inviteret til babysalmesang i Vester Bjerregrav Kirke første gang tirsdag den 22.januar kl.10:45. I er velkomne uanset, hvor I bor.

Babysalmesang er et åndehul i hverdagen, hvor du helliger dig din baby og det musikalske samvær. Du behøver ikke at være en haj til at synge for at deltage, du skal bare være mor, far eller måske bedstemor.

Under kyndig vejledning af Laila Trier Hjørnholm, rytmisk sanger fra Det Jyske Musikkonservatorium, kan I glæde jer til at lege, sanse og synge salmer sammen med jeres baby i et fantastisk rum med ”Stjernehimlen” og sæbebobler svævende i solens lysstriber.

Datoer for babysalmesang i Vester Bjerregrav Kirke forår 2019.

Tirsdag d.22. januar kl. 10:45
Tirsdag d. 29.januar kl. 10:45
Tirsdag d. 5. februar kl. 10:45
Tirsdag d. 19. februar kl. 10:45
Tirsdag d.26. februar kl. 10:45
Tirsdag d.5.marts kl. 10:45
Tirsdag d.12. marts kl. 10:45
Tirsdag d. 19.marts kl. 10:45

Salmesang for dagplejebørnene er samme tirsdage som ovennævnte kl. 10:00.