Karens årstider – koncert i Vester Bjerregrav Kirke

Kom til koncert i Vester Bjerregrav kirke søndag d. 8. april kl. 19.30. Koncerten er en optaktskoncert i programmet for Viborg Internationale Kirkemusikfestival. Entréen er gratis.

Anders Ulfkjær Amnitszbøll

Billede 1 af 4

Karen Birk Grarup, som har medvirket ved rytmiske gudstjenester i flere år, har skrevet nye årstidssange- og salmer, som hun har sat sammen til et program, hun kalder “Karens Årstider”. Det er blevet til en hyldestkoncert til de skønne danske årstider, med både kendte og nye toner, da Karen Grarups egne tekster og kompositioner denne aften spilles blandt kendte og elskede danske årstidssange- og salmer. Vi bliver ledt gennem den tykke tåge, henover vintermarken, og ind i det gyldne lys i forårets bøgeskov.

Igennem de sidste 18 år har Karen Grarup været tilknyttet Hasseris Kirke, der er kendt for sin rytmiske kirkemusik, hvilket koncerten også vil bære præg af. Det er moderne kirkemusik med rødder i nordisk jazz-tone. Hun gæster denne aften Vester Bjerregrav kirke sammen med tre andre dygtige musikere: Anders Ulfkjær Amnitszbøll (kontrabas), Rasmus Birk (guitar), Johannes Aaen Jensen (piano).

– Link til audiovisuel præsentation på Facebook:
– For mere info kontakt Karen Grarup på:

Der er lukket for kommentarer.