Busk-gudstjeneste i Klejtrup

Hvad er snart bedre end synet af en frodig sommerfuglebusk fyldt med sommerfugle, der tager for sig af retterne? Det er et vidunderligt syn, som fortæller om det fantastiske liv, som vi har fået lagt i vore hænder. Et liv fyldt med farveeksplosioner og bevægelse; et liv, hvor man kan suge til sig og give fra sig, som sommerfuglene på busk og som kirkegænger i Klejtrup Kirke.

I skrivende stund drømmer jeg om en fyldt Klejtrup Kirke til årets BUSK-gudstjeneste. BUSK knytter bånd mellem kristne i alle aldre. Her mødes børn, midaldrende og gamle. Gudstjenesten er fælles for Hersom, Vester Bjerregrav og Klejtrup sogne, og spejderne deltager som sidste år.  Efter gudstjenesten serverer menighedsrådet BUSK-frokost i Klejtrup Sognehus. Vi håber at se dig søndag den 28. oktober kl. 11:00 i Klejtrup Kirke!