Babysalmesang i Hersom Kirke

bpsalmEr du mor eller far til en baby, der endnu ikke er begyndt at kravle, er du og din baby hermed inviteret til babysalmesang i Hersom Kirke, første gang tirsdag den 2. september kl. 11:00 – 11:45. Bor du altså i Klejtrup, Bjerregrav, Hersom eller et sted i nærheden, pak da bilen og se, hvad der sker.

Babysalmesang er et åndehul i hverdagen, hvor du helliger dig din baby og det musikalske samvær. Du behøver ikke at være en haj til at synge for at deltage, du skal bare være mor, far eller måske bedstemor.

Under kyndig vejledning af Laila Trier Hjørnholm, rytmisk sanger fra Det Jyske Musikkonservatorium, kan I kan glæde jer til at lege, sanse og synge salmer sammen med jeres baby i et fantastisk rum med ”Stjernehimlen” og sæbebobler svævende i solens lysstriber.

Babysalmesang er sød musik i babys ører, og Laila inviterer til sang, dans, leg og overraskelse. Du skal bare møde op med din baby og en dyne. Det koster ingenting at være med på noderne.

Babysalmesang bygger på en viden om, at babyer allerede som spæde sanser og reagerer på sang, musik og bevægelse. Salmer har vist sig at have en speciel positiv indvirkning på helt små børn. Samtidig lærer I salmerne undervejs, så I kan synge ”Sov sødt, barnlille” ved sengekanten.

Datoer for babysalmesang i Hersom Kirke efteråret 2014

Tirsdag den 2.september kl. 11:00