Lysgudstjeneste i Vester Bjerregrav, Hersom og Klejtrup sogne

Velkommen herhid!

Første søndag i advent, søndag den 2. december kl. 19:00, fejrer vi lysgudstjeneste i Hersom Kirke. Traditionen tro begynder vi den skønne adventstid med en stemningsfuld aftengudstjeneste; en gudstjeneste, som hvert år er fælles for pastoratet.

Konfirmander fra Hersom, Vester Bjerregrav og Klejtrup bærer lys ind i kirken, og de læser bibelske tekster. Også på kirkegården er der levende lys.

Efter gudstjenesten går vi til konfirmandstuen ved Hersom Præstegård, hvor vi nyder julegløgg/sodavand og æbleskiver og får os en god snak.

Tag endelig hele familien med. Vi glæder os til at begynde advent sammen med jer. Vær velkommen, Herrens år, og velkommen herhid!