Salmesang for de små i Bjerregrav Kirke

Inden længe er det tid til salmesang for små igen i Bjerregrav Kirke.

Når jeg svinger ind på kirkens parkeringslads, for at starte nye hold med både dagplejere og babyer er forventningens glæde stor.

Både gensynet med velkendte og forventningsfulde ansigter, og mødet med nye mødre og babyer er så dejligt.

Med babyerne og dagplejebørn skal der synges salmer og børnesange med fagter, der skal danses, sanserne bliver stimuleret, motorikken trænet og nærværet med hinanden er i højsædet. Her er det børnenes tid!

Alle mødre eller fædre kan deltage med deres baby, der er intet krav om at man skal kunne synge. – børn elsker deres forældres stemmer uanset mængden af talent. –  Her er det nærværet der tæller!

Vel mødt torsdag d. 22. august, 29. august, 5. september, 12. september, 19. september, 26. september, 3. oktober og 10. oktober.

Dagplejere kl. 9.30 og babysalmesang kl.10.15.

Laila Trier Hjørnholm