Vi fejrer minikonfirmanderne

Minikonfirmanderne i sognene er i fuld sving. Vores dygtige organist Rikke Bendtsen forestår forberedelsen af den glade flok børn.

I det nye år, torsdag den 21. februar kl. 17:00 i Vester Bjerregrav Kirke og søndag den 24. februar i Klejtrup Kirke, deltager minikonfirmanderne i gudstjenesterne. Skønt, hvis du har mulighed for at deltage i en af gudstjenesterne. Det er vigtigt, at vi byder vore børn og unge velkommen i kirken. Det ville være en fest for dem at komme til en fyldt kirke.

Efter gudstjenesten i Bjerregrav serverer menighedsrådet aftensmad i ældrecenteret. I Klejtrup byder menighedsrådet på frokost i sognehuset.

Vel mødt!