Forrygende sangaften i Hersom

Onsdag aften den 25. september er der liv og glade dage i Hersom. Aftenen begynder kl. 19:00 i Hersom Kirke, hvor den syngende sognepræst Ken Nørgaard spiller på sin guitar og underholder med anekdoter om salmer og sange. Ken vil også synge nogle af de nye salmer sammen med os.

Efter en stemningsfuld time i kirken serverer menighedsrådet ostebord med rødvin/sodavand i konfirmandstuen ved Hersom Præstegård. Snakken går lystigt, indtil Ken atter giver os musikken i hjertet.

Glæd jer gerne til fællessang fra Højskolesangbogen, fædrelandssange, Kim Larsen, Benny Andersen og alt muligt derimellem. Man kan se frem til en fin aftenrejse.

Alle er hjertelig velkomne
Kirsten Krab Koed