Høstgudstjeneste og indskrivning til konfirmationsforberedelse 2022-23

Søndag den 18. september kl. 11:00 fejrer vi høstgudstjeneste og indskrivning til konfirmation i Vester Bjerregrav Kirke. Konfirmationen finder sted søndag den 7. maj 2023 kl. 9:30 i Hersom Kirke og kl. 11:30 i Vester Bjerregrav Kirke.

Man medbringer til gudstjenesten en udfyldt tilmeldingsblanket. Skulle man være forhindret søndag den 18. september, møder man op første gang torsdag den 29. september – men kom endelig til høstgudstjenesten, hvis I alligevel er hjemme. Høstgudstjenesten og den efterfølgende frokost er en rigtig god begyndelse 😊

Efter gudstjenesten inviterer menighedsrådene i Hersom og Bjerregrav på en høstfrokost i Bjerregrav Ældrecenter. Alle er hjerteligt velkomne!

Konfirmationsforberedelsen begynder torsdag den 29. september.

Konfirmander fra Bjerregrav Friskole bliver hentet i bus ved skolen kl. 12:50 og kørt til Hersom Kirke. Kl. 14:20 bliver konfirmanderne kørt tilbage til skolen.

Hersom, Vester Bjerregrav og Klejtrup pastorat