Grundlovsfest i Hersom Præstegårdshave

Glæd jer til grundlovsdag i Hersom Præstegårdshave søndag 5. juni 2022 kl. 13:30– en fest for fælleskabet og det frie ord efter år med pandemi og nu en verden i krig.

“Jeg ville ønske, nogen skrev en sang om frihed, som vi alle kunne synge” (ABBA)

Vi skal synge og være sammen. Vi glæder os til årets grundlovstale, som bliver et gensyn med Karsten Erbs, sognepræst i Hersom i årene fra 1981-1994.

Grundlovsfesten afsluttes med en festlig koncert med ABBA-

kopibandet Dancing Queen.

PROGRAM

13:30 Gudstjeneste i præstegårdshaven v/sognepræst Kirsten Krab Koed. I

gudstjenesten medvirker kirkesanger Else Marie Jeppesen, organist Dorte Rask Laursen og Klejtrup Kirkes børnekor

14:20-14:35 Grundlovstale v/valgmenighedspræst Karsten Erbs, Mellerup

14:35 Kaffe og kage

Dancing Queen15:15-16:15 Koncert med Dancing Queen Tag dine børn ved hånden og inviter også børnebørn og naboer til grundlovsfesten i Hersom Præstegårdshave! Alle er hjerteligt velkomne! Husk at medbringe stole.