Fyld din kirke til høstgudstjeneste

hoest

Fyld Hersom Kirke søndag den 27. september kl. 9:30. Få en snak efter høstgudstjenesten, mens du nyder kaffe med brød i våbenhuset.

Fyld Vester Bjerregrav Kirke søndag den 27. september kl. 11:00
Efter høstgudstjenesten serverer menighedsrådet frokost i Bjerregrav Ældrecenter.

Fyld Klejtrup Kirke søndag den 27. september k. 14:30. Efter gudstjenesten byder menighedsrådet på kaffebord i Klejtrup Sognehus.

Spred gerne budskabet og inviter din nabo med – ses vi?

Hersom, Vester Bjerregrav og Klejtrup menighedsråd
Kirsten Krab Koed

Høstgudstjeneste i Vester Bjerregrav Kirke

KornmarkKrager over en hvedemark. En markvej gennem dit og mit liv. Sommeren er begyndt at sige farvel, men man kan stadig høste æbler og plukke persille. Kornet er i hus, og sommeren var fyldt med solskinstimer og leg i haver. Kom til din kirke til årets høstgudstjeneste. Efter gudstjenesten går vi i Bjerregrav Ældrecenter og spiser en god frokost sammen. Tag endelig børnene med i kirke. Kirken er også deres hus.

Arrangementet er gratis, så tag også din nabo under armen til høstgudstjeneste søndag den 5. oktober kl. 11:00.

Vester Bjerregrav menighedsråd
Kirsten Krab Koed